عطیهღامیر

تـقــدیـــــم بــه ســرورم عـطیـــه

سلام به همه ی دوستای عزیزم

یه سلامم مخصوصه اقاییه خودم

چندرروزیه وبمون نیومده بودم دلم براش تنگ شده بوداخه اینجاخونه ی مجازیه من وامیرمه

خداروشکربعدازاون دعواوقهروکلی اعصاب خوردکنی چندروزیه همه چی خیلی خوبه دیگه باهم

بحث نکردیم من سعی می کنم کمترجوش بیارم واقایی هم بیشترازقبل رعایت می کنه

می گن دعوانمک زندگیه راست گفتنابعدازاون دعوامن قدره اقایی روبیشترمی دونم سعی

می کنم کمتراذیتش کنم(البته فقط سعی می کنمامدیونین اگه فک کنین من یه درصدعوض

شدم اونم کی من)من به اقایی هاوخانومیای محترم پیشنهادمی کنم هروقت حس کردین

کلافه هستینونمی تونین باعشقولیتون کناربیاین یه دعوای حسابی رابندازین بعدش

که اشتی کردین خیلی بیشترقدره همومی دونین(البته من درمقابل عواقب این کارهیچ

مسئولیتی ندارمااااااااامی زنین هموناکارمی کنین حالابیاودرستش کن)خب دیگه مابریم

امیرم توبهترینی برای من همیشه عاشقت می مونمziba



نظرات شما عزیزان:

masooma
ساعت14:43---29 آبان 1391
خیلی خوبه قدرتون رو بدونین خوشبخت باشین
پاسخ:سلام مرسی عزیزدلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 26 آبان 1391| 2:58| امیرღعطیه|

MiSs-A