عطیهღامیر

تـقــدیـــــم بــه ســرورم عـطیـــه

سلام اقایی حالش زیادخوب نی توروخدابراش دعاکنین

این حرفابرااقاییمه ولی این بارنخواستم رمزدارش کنم دلم می خوادهمه بفهمن که چقددوسش دارم دلم می خوادبه عشقش

اعتراف کنم امیرم عزیزکم خیلی نگرانتم خیلی دلتنگتم امیرحالاعشقتوبیشترباورمی کنم حالامی فهمم که چقددوست دارم

حالامی فهم که چقدعاشقتم امیرم توروخدازودخوب شومن دلم نمی خواداقاییم مریض باشه کاش کاری ازدستم برمی

اومدتابرات انجامش بدم دلم نمی خوادامیرم دردبکشه دیشب تاحالاهزاربارخداروشکرکردم که اتفاقی بدترازاین نیوفتاده امیرمن

طاقت نبودنتوندارم من به وجودت کنارم عادت کردم به شیرنیه حرفات به مهربونیات عادت کردم توهمه ی سختیاومشکلاتم فقط

تو تکیه گاهم بودی حتی وقتایی که غیرقابل تحمل می شم وخودمم ازخودم بیزارمی شم بازم توتنهانمی ذاری امیرم دوس دارم

تااخرین لحظه ی عمرم این تکیه گاهوداشته باشم دوس دارم به مردم تکیه کنم دوس دارم همه دنیابفهمن که عشقه من مرده

من همه ی زندگیه من تویی پس توروخدابیشترمراقب خودت باش

من امروزاینجااعتراف می کنم که عاشقت شدم امیرمن دوباره عشقوباتوباورکردم امیرهیچی برام شیرینترازباتوبودن نیس حاضرم به خاطرت ازهمه چی بگذرم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 2 آذر 1391| 11:32| امیرღعطیه|

MiSs-A